مدل های ایرانی

بهترین مدل لباس های ایرانی و خارجی

مدل های ایرانی

بهترین مدل لباس های ایرانی و خارجی

بیوگرافی گلنار وکیل گیلانى رئیس فدراسیون چوگان مهمان خندوانه

گلنار وکیل گیلانى

گلنار وکیل گیلانى رئیس فدراسیون چوگان امشب مهمان خندوانه خواهد بود

سومین بانویی است که از میان ۵۱ فدراسیون ورزشی موفق شده است به ریاست یک فدراسیون برسد.
پیش از این فریبا محمدی، فاطمه هاشمی به ریاست فدراسیون های اسکیت و بیماری های خاص منصوب شده بودند.

قصه یک دختر چوگان باز ایرانی حال و هوای جوانیش و بی‌تعارف و بی‌آلایشی او  از صفاتی است که در همان برخورد اول برای مخاطب روشن می‌کند که چرا از یک جمع ۱۷ نفره از بزرگان ورزش چوگان، ۱۵ نفر وی را به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب کرده‌اند.

گلنار وکیل گیلانى رئیس فدراسیون چوگان

دکتر وکیل گیلانی به واسطه چوگان بازی پدر، از کودکی با این ورزش آشنا بوده است و این فرصت را داشته که از ۹ سالگی سوارکاری را بیاموزد و از ۱۵ سالگی هم شروع به چوگان بازی کند. حالا او در ۳۶ سالگی، تجربه‌های زیادی از جمله نایب رئیسی فدراسیون چوگان بانوان را داشته و بزرگترین دغدغه‌اش این است که بتواند دین خود را به این ورزش ادا کند و گامی برای احیای آن در جهان بردارد.

قهرمان داستان ما خانم دکتر گلنار وکیل گیلانی، دامپزشک و رییس فدراسیون چوگان است. دامپزشکی و چوگان، شاید هر دو بلافاصله ما را به یاد مردانی درشت هیکل و خشن بیاندازند. اما وقتی یک زن دامپزشک باشد و هم چوگان کار، حتما قهرمان است. چون برخلاف آن چیزی عمل کرده و موفق شده که در ذهن همه‌ی ما کلیشه شده است. در بین خاطره هایش تعریف می‌کرد «یک‌روز در دانشکده دامپزشکی مشغول جراحی یک گاو بودم که آقای دکتری به من گفتند شما بهتر است بروید سراغ جراحی سگ و گربه .گاو برای زن خیلی سنگین است.گفتم آقای دکتر من این کار را با مغزم و تکنیک انجام می‌دهم هر جا به زور بازو نیاز بود شما را خبر می کنم.»

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.