مدل های ایرانی

بهترین مدل لباس های ایرانی و خارجی

مدل های ایرانی

بهترین مدل لباس های ایرانی و خارجی

عکس های الهه حصاری و خانواده اش + بیوگرافی

بیوگرافی الهه حصاری

الهه حصاری متولد ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است.الهه حصاری لیسانس زبان انگلیسی و فوق دیپلم تربیت بدنی، در دوره دبیرستان در گروه‌های تئاتر دبیرستان شرکت داشته و دوره کلاسهای بازیگری مؤسسه فرهنگی هنری چهره‌های ماندگار را با کسب رتبه ممتاز پشت سر گذاشته است. اولین حضور او در سینما در سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم «نطفه شوم» بود. وی علاوه بر بازیگری مربی باشگاه ورزشی نیز می‌باشد.

 

مادر الهه حصاری

عکس مادر الهه حصاری

 

وضعیت ازدواج و همسر

الهه حصاری ازدواج نکرده و مجرد است ، عکس هایی که به عنوان همسر الهه حصاری معرفی میشوند شایعه است و صحت ندارد.

عکس پدر الهه حصاری

عکس پدر  الهه حصاری

فیلم شناسی

پی ۲۲
داره صبح میشه
نقش نگار
قاعده تصادف
انتهای خیابان هشتم
بی‌تابی بیتا
آزاد راه
زنان ونوسی، مردان مریخی
زن‌ها شگفت‌انگیزند
عروسک
تاکسی نارنجی
نطفه شوم

الهه حصاری لیسانس زبان انگلیسى و فوق دیپلم تریبت بدنى می باشد وی،در دوره دبیرستان در گروه‌های تئاتر دبیرستان شرکت داشته و دوره کلاسهای بازیگری مؤسسه فرهنگی هنری چهره‌های ماندگار را با کسب رتبه ممتاز پشت سر گذاشته است

منبع:  http://www.takchiz.ir/elahe-hesari.html

عکس های سام درخشانی و خانواده اش + بیوگرافی

بیوگرافی سام درخشانی

سام درخشانی متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۴ و دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. سام درخشانی در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت.

 

مراسم عقد سام درخشانی

مراسم عقد سام درخشانی

 

پس از آن با بهشت آبی، مجموعه همسفر، خانه پدری، دلباخته، و اخیراً هم در سریال سالهای برف و بنفشه و ما چند نفر و روزهای زیبا و نابرده رنج این مسیر را ادامه داده‌است.سام درخشانی پس از تمام حاشیه هایی که در مورد ازدواجش به وجود آمد بالاخره در تاریخ ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ با عسل امیرپور ازدواج کرد.

 

سام درخشانی و مادرش

سام درخشانی  و مادرش

عکس های سینا حجازی و خانوادش+بیوگرافی

در این مطلب در بخش عکس های جدید بازیگران برای شما بیوگرافی و عکس های سینا حجازی Sina Hejazi و همسرش را آماده کرده ایم امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد

 

بیوگرافی سینا حجازی

بیوگرافی سینا حجازی

سینا حجازی ترانه‌سرا، نوازنده و خواننده ایرانی سبک پاپ رگی است. او فرزند صدرالدین حجازی بازیگر ایرانی است

سینا حجازی تا کنون بیش از ۵۰ تک آهنگ منتشر کرده که در اینترنت در دسترس همگان قرار گرفته‌است. بیشتر ترانه‌های سینا حجازی را خود او گفته‌است. وی ۴ ترانه از حسین صفا و یک ترانه از محسن شیرالی خوانده‌است.

سینا حجازی و پدرش

سینا حجازی و پدرش صدرالدین حجازی

او با خواندن تیتراژ مجموعهٔ تلویزیونی مسیر انحرافی، وجههٔ یک خوانندهٔ رسمی را به خود گرفت و در مدت‌زمان کوتاهی خودش و آثارش را به جامعهٔ موسیقی معرفی کرد نخستین آلبوم او با نام رؤیا در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ منتشر شد. طراحی جلد این اثر را بزرگمهر حسین‌پور بر عهده گرفت. وی در شب یلدای ۹۵ در برنامه زنده‌ی حرف تو برف که توسط فرزاد حسنی اجرا شد برای اولین بار در تلویزیون رسمی جمهوری اسلامی ایران حاضر شد و چند قطعه از کارهای خود را اجرا کرد. او تا کنون پنج بار به اجرای کنسرت پرداخته که همگی انها در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران بوده است. او همچنین سابقه خواندن تیتراژ برنامه‌ی ویتامین ۳ با قطعه‌ی ینی صبح شده و تیتراژ سریال شهرک جیم با قطعه‌ی دلتنگ را دارد

عکس های مهرداد صدیقیان و خانواده اش + بیوگرافی

مهرداد صدیقیان و مادرش

مهرداد صدیقیان و مادرش

بیوگرافی مهرداد صدیقیان

مهرداد صدیقیان متولد ۳۰ بهمن سال ۱۳۶۷ بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم عصر جمعه آغاز کرد. مهرداد صدیقیان مطالعه زیادی درباره سینما دارد و به تنهایی و بدون هیچ پشتوانه ای وارد سینما شده است. ساعتها برای تست دادن پشت در دفاتر سینمایی معطل می مانده و در کل آدم سمجی است ! از فیلم های محبوب او سینما پارادیزو می باشد و از بازیگران محبوبش مارلون براندو و خسرو شکیبایی و کیت بلانت شت.

 

مهرداد صدیقیان در برنامه خوشا شیراز با اجراى محسن آزادى

عکس های خاطره اسدی و خانواده اش + بیوگرافی

در این مطلب در بخش عکس های جدید بازیگران برای شما بیوگرافی و عکس های خاطره اسدی  Khatereh Asadi و همسرش را آماده کرده ایم امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد

عکس مادر خاطره اسدی

عکس مادر خاطره اسدی

بیوگرافی خاطره اسدی

خاطره اسدی در حدود ۱۴ سالگی به کلاس‌های بازیگری صدا و سیما رفت و از آنجا به بعد این حرفه برایش جدی شد. در همان زمان دوره‌های این کلاس را گذراند و در سال ۱۳۸۱ هم در دانشگاه هنر و معماری در همین رشته ادامه تحصیل داد.

عکس جالب اینستایی خاطره اسدی

خاطره اسدی بازیگر جوانی است که از اوایل دهه ۸۰ در سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند. خاطره اسدی فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم سینمایی “دیشب باباتو دیدم آیدا” به کارگردانی رسول صدر عاملی آغاز کرد. بازی در فیلم‌های سینمایی “شبانه ‌‌روز”، “برف روی شیروانی داغ”، “هفت دقیقه تا پاییز” و… از دیگر فعالیت‌های این بازیگر استخاطره اسدی در طول این سال‌ها ثابت کرده که بازیگر گزیده‌ کاری است و به هر قیمت حاضر نیست در فیلم و یا مجموعه‌ای حضور داشته باشد.