مدل های ایرانی

بهترین مدل لباس های ایرانی و خارجی

مدل های ایرانی

بهترین مدل لباس های ایرانی و خارجی

عکس های شبنم فرشادجو و همسرش+بیوگرافی

در این مطلب در بخش عکس های جدید بازیگران برای شما بیوگرافی و عکس های شبنم فرشادجو و همسرش را که آلمانی می باشد آماده کرده ایم امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد

بیوگرافی شبنم فرشادجو

شبنم فرشادجو Shabnam Farshadjo (زاده ۱۳۵۶، تهران) بازیگر تئاتر و سینمای ایرانی است. وی دارای تحصیلات عالیه در رشته‌های هنرهای نمایشی از دانشگاه تهران می‌باشد و سابقه حضور در نمایش‌های تئاتر متعدد و همچنین، تعدادی اجراهای تلویزیونی و سینمایی را در کارنامهٔ هنری خود دارد

ازدواج

شبنم فرشادجو در تاریخ ۳ شهریور ۹۵ با انتشار عکس همسرش در اینستاگرام ، ازدواجش را رسانه ای کرد.

 شبنم فرشادجو و همسر آلمانی اش

شبنم فرشادجو و همسرش

عکس های شراره ارمغانی بازیگر نقش شیدا سریال لیسانسه ها+بیوگرافی

در این مطلب در بخش عکس های جدید بازیگران برای شما بیوگرافی و عکس های شراره ارمغانی بازیگر نقش شیدا سریال لیسانسه ها را آماده کرده ایم امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد

بیوگرافی شراره ارمغانی

بیوگرافی شراره ارمغانی

شراره ارمغانی که بیشتر در سریال های طنز مهران مدیری بازی کرده است  اغلب کارهای تلویزیونی و سینمایی شراره ارمغان مربط به دهه ۹۰ می باشد .

او سال ۱۳۹۰ در سریال راه طولانی ساخته رضا کریمی بازی کرد و سپس در سال ۹۲ توانست در ۴ فیلم و سریال بازی کند بترتیب در فیلم دو شارلاتان نادان به کارگردانی جوانشیر رستمی – سریال بچه های نسبتا بد ساخته سیروس مقدم – سریال ویلای من و سریال شوخی کردم به کارگردانی مهران مدیری .

شراره ارمغانی و برادرش محمود ارمغانی

شراره ارمغانی و برادرش محمود ارمغانی

ادامه مطلب در http://www.takchiz.ir/sharareh-armaghani.html

عکس های نیلوفر شهیدی و خانوادش+بیوگرافی


بیوگرافی نیلوفر شهیدی

بیوگرافی نیلوفر شهیدی

نیلوفر شهیدی Niloofar Shahidi متولد ۱۳۶۰ در تهران است و از بازیگران زن ایرانی است که با اینکه در فیلم های بسیار دیده نشده اما هر فیلمی حضور داشته از بازیگران خوب فیلم بوده است .

اولین سریال نیلوفر شهیدی به کجا چنین شتابان بود که در سال ۸۸ از شبکه تهران پخش شد.

بازیگر سریال لیسانسه ها فارغ التحصیل کارشناسی ارشد در رشته مهندسی کامپیوتر میباشد پدرش اسفندیار شهیدی از مدیران قدیمی فیلم برداری سینما و تلویزیون است که علاقه ای به بازیگر شدن دخترش نداشت.

عکس جدید نیلوفر شهیدی
او همچنین در فیلم سوم مهرشاد کارخانی با عنوان «سینما سوخته» بازی کرده که به نوعی اولین فیلم سینمایی وی محسوب می‌شود و هنوز اکران عمومی نشده است. البته شهیدی در کنار این دو کار، بازی در تله‌فیلم‌های مختلفی را نیز تجربه کرده است.

می‌توان به آینده این بازیگر جوان امیدوار بود، زیرا به دنبال نقش‌های متفاوتی است تا بتواند برای مخاطب خود تکراری نباشد.

 

نیلوفر شهیدی و مادرش و برادرش

نیلوفر شهیدی و مادرش و برادرش

عکس های ساره بیات و خانوادش+بیوگرافی

در این مطلب در بخش عکس های جدید بازیگران برای شما بیوگرافی و عکس های ساره بیات و خانوادش را آماده کرده ایم امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد

بیوگرافی ساره بیات

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات (زادهٔ ۱۳۵۸) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از مؤسسهٔ کارنامه است. نخستین کار ساره بیات حضور در مجموعهٔ تلویزیونی یک مشت پر عقاب بود و بعد از اتمام آن با فیلم سینمایی مقلد شیطان وارد سینما شد. بیات در سال ۱۳۸۹ برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد و بازی درخشانی را ارائه داد و در ادامه نیز، خود جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن انجمن منتقدان فیلم لندن و به همراه لیلا حاتمی، سارینا فرهادی و کیمیایی حسینی خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد. خواهر وی با رضا قوچان نژاد بازیکن تیم ملی فوتبال ایران ازدواج کرده است

عکس های جدید ساره بیات


ادامه مطلب در

http://www.takchiz.ir/sareh-bayatfamily.html

بیوگرافی گلنار وکیل گیلانى رئیس فدراسیون چوگان مهمان خندوانه

گلنار وکیل گیلانى

گلنار وکیل گیلانى رئیس فدراسیون چوگان امشب مهمان خندوانه خواهد بود

سومین بانویی است که از میان ۵۱ فدراسیون ورزشی موفق شده است به ریاست یک فدراسیون برسد.
پیش از این فریبا محمدی، فاطمه هاشمی به ریاست فدراسیون های اسکیت و بیماری های خاص منصوب شده بودند.

قصه یک دختر چوگان باز ایرانی حال و هوای جوانیش و بی‌تعارف و بی‌آلایشی او  از صفاتی است که در همان برخورد اول برای مخاطب روشن می‌کند که چرا از یک جمع ۱۷ نفره از بزرگان ورزش چوگان، ۱۵ نفر وی را به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب کرده‌اند.

گلنار وکیل گیلانى رئیس فدراسیون چوگان

دکتر وکیل گیلانی به واسطه چوگان بازی پدر، از کودکی با این ورزش آشنا بوده است و این فرصت را داشته که از ۹ سالگی سوارکاری را بیاموزد و از ۱۵ سالگی هم شروع به چوگان بازی کند. حالا او در ۳۶ سالگی، تجربه‌های زیادی از جمله نایب رئیسی فدراسیون چوگان بانوان را داشته و بزرگترین دغدغه‌اش این است که بتواند دین خود را به این ورزش ادا کند و گامی برای احیای آن در جهان بردارد.

قهرمان داستان ما خانم دکتر گلنار وکیل گیلانی، دامپزشک و رییس فدراسیون چوگان است. دامپزشکی و چوگان، شاید هر دو بلافاصله ما را به یاد مردانی درشت هیکل و خشن بیاندازند. اما وقتی یک زن دامپزشک باشد و هم چوگان کار، حتما قهرمان است. چون برخلاف آن چیزی عمل کرده و موفق شده که در ذهن همه‌ی ما کلیشه شده است. در بین خاطره هایش تعریف می‌کرد «یک‌روز در دانشکده دامپزشکی مشغول جراحی یک گاو بودم که آقای دکتری به من گفتند شما بهتر است بروید سراغ جراحی سگ و گربه .گاو برای زن خیلی سنگین است.گفتم آقای دکتر من این کار را با مغزم و تکنیک انجام می‌دهم هر جا به زور بازو نیاز بود شما را خبر می کنم.»