مدل های ایرانی

بهترین مدل لباس های ایرانی و خارجی

مدل های ایرانی

بهترین مدل لباس های ایرانی و خارجی

عکس های شهاب حسینی و همسرش + بیوگرافی



در این مطلب در بخش عکس های جدید بازیگران برای شما بیوگرافی و  عکس های شهاب حسینی Shahab Hosseini  و همسرش را آماده کرده ایم امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد.

عکس های شهاب حسینی

 

بیوگرافی شهاب حسینی

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی درسال ۱۳۵۲ در تهران متولد شد. او اولین فرزند خانواده اش است و یک برادر و دو خواهر دارد. تحصیلات دانشگاهی او دررشته روانشناسی دانشگاه تهران بود که آن را به قصد مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت.

 

عکس شهاب حسینی

 

من متولد شهریور ۱۳۲۸ هستم. شهاب فرزند اول من است و مهدی فرزند دوم. شهاب که به کار بازیگری مشغول است و مهدی هم علاقه مند موسیقی. غیر از شهاب و مهدی، دو دختر هم دارم. مختصر زندگی من هم به این ترتیب است که وقتی دیپلم گرفتم، برای ادامه تحصیل به دانشکده خلبانی رفتم ولی چون دو تا از برادرانم در آن زمان قبل از انقلاب سیاسی بودند، اخراجم کردند.
بعد از آن رفتم رشته زبان و ادبیات انگلیسی و سرنوشت طوری رقم خورد که دبیر بشوم. ۳۰سال کارمند آموزش پرورش بودم. البته فعالیت های دیگری هم داشتم؛ مثل فعالیت های تجاری.

ادامه مطلب در

http://www.takchiz.ir/shahab-hosseini.html

عکس های مهناز افشار و خانواده + بیوگرافی

در این مطلب در بخش عکس های جدید بازیگران برای شما بیوگرافی و عکس های مهناز افشار  Mahnaz Afshar و همسرش را آماده کرده ایم امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد.

مهناز افشار و همسرش

بیوگرافی مهناز افشار

مهناز افشار درگذشت,مهناز افشار در استخر,مهناز افشار بی حجاب,مهناز افشار و همسرش,مهناز افشار سکته,مهناز افشار تصادف,یاسین رامین,مهناز افشار و همسر و فرزندش

 

زندگی شخصی مهناز افشار

مهناز افشار متولد ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران  بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او متولد سال مار است در کودکی خیلی شیطنت می کرد و همیشه دوست داشت بوفه دار مدرسه باشد یک بار بخاطر شیطنت های فراوانش دو روز از مدرسه اخراج شد.

در دوران کودکی عاشق آتاری مخصوصا بازی دزد و پلیس بود و به تماشای کارتون علاقه فراوانی داشت،از سیندرلا، صد ویک سگ خالدار،پلنگ صورتی، مورچه و مورچه خوار، سند باد، باربا پاپا، بامزی، هاچ زنبور عسل، خانواده دکتر ارنست و جودی ابوت بعنوان کارتونهای دوست داشتنی دوران کودکی اش یاد میکند .

عکس های نیوشا ضیغمی و همسرش + بیوگرافی

در این مطلب در بخش عکس های جدید بازیگران برای شما بیوگرافی و عکس های نیوشا ضیغمی Niusha Zeighami و همسرش را آماده کرده ایم امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد.

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی در ۱۸ تیر ماه ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمد. او و خانواده اش در خیابان میرداماد زندگی می‌کردند. نیوشا ضیغمی بعد از اتمام دبیرستان، لیسانس خود را در رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی تهران گرفت.

 

نیوشا ضیغمی

 

او با شرکت در کلاس‌های آزاد بازیگری کانون سینماگران جوان بازیگری را فراگرفت و توسط این مؤسسه به مسعود جعفری‌جوزانی معرفی شد. بلافاصله بعداز فارغ‌التحصیلی از این کلاس‌ها در مجموعهٔ تاریخی در چشم باد که در شهر تاریخی ماسوله فیلم برداری شده بود نقش یک دختر روستایی شمالی را ایفا کرد.

نیوشا ضیغمی و همسرش

نیوشا ضیغمی و همسرش

عکس های سحر قریشی و خانواده + بیوگرافی

در این مطلب در بخش عکس های جدید بازیگران برای شما بیوگرافی و عکس های سحر قریشی Sahar Ghoreishi و همسرش را آماده کرده ایم امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد

سحر قریشی

بیوگرافی سحر قریشی

سحر قریشی، بازیگر زن سینما، تلویزیون و تئاتر ایران در ششم دی ماه شصت و شش (۱۳۶۶/۱۰/۶) در تهران دیده به جهان گشود. وی تنها یک برادر داشته و مهران اخوان ذاکری همسرش بوده که چندی قبل طلاق گرفتند. نخستین تجربه بازیگری او بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

 

سحر قریشی وهمسرش

عکس سحر قریشی و همسرش

 

عکس های الناز شاکردوست و خانوادش+بیوگرافی

در این مطلب در بخش عکس های جدید بازیگران برای شما بیوگرافی و عکس های الناز شاکردوست Elnaz Shakerdoust و همسرش را آماده کرده ایم امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد

بیوگرافی الناز شاکردوست

 

الناز خانم شاکردوست از جمله بازیگران پر طرفدار ایرانی است و در فیلم های بسیاری بازی کرده است. تو این پست بیوگرافی کامل از زندگی شخصی تا آثار نمایشی از جمله فیلم و سریال های الناز شاکردوست به همراه جدیدترین عکس هایش رو یکجا در اینجا ببینید.

 

الناز شاکردوست,الناز شاکردوست رقص,الناز شاکردوست و همسرش,الناز شاکردوست فیلمها,الناز شاکردوست بی حجاب,الناز شاکردوست قبل از عمل,الناز شاکردوست و محمدرضا گلزار,الناز شاکردوست اینستاگرام,الناز شاکردوست درگذشت

منبع

 http://www.takchiz.ir/elnaz-shakerdoust.html