مدل های ایرانی

بهترین مدل لباس های ایرانی و خارجی

مدل های ایرانی

بهترین مدل لباس های ایرانی و خارجی

عکس های امیر جعفری و خانواده اش + بیوگرافی

بیوگرافی امیر جعفری

امیر جعفری در دهمین روز از شهریور ماه سال ۱۳۵۳ در تهران متولد شد او بازیگر سینما ، تواتر و تلویزیون و عموی علیرضا جعفری (بازیگر) میباشد.

آشنایی و ازدواج به واسطه تئاتر

ریما:ما در تئاتر با یکدیگر آشنا شدیم، فکر می کنم سال ۷۳ بود که در یک نمایش به عنوان دو جلاد با هم همکار شدیم و پیش از آن نیز یک سال در کلاس های آقای سمندریان، همکلاس بودیم.در آن زمان، امیر خیلی مرا راهنمایی می کرد و در زمینه تئاتر راهنمایی های او موثر و سازنده بود. (جعفری می گوید:البته راهنمایی های ریما بیشتر بود، او یک فرشته است که تنها دو بال کم دارد). حدود ۱۱ سال با هم همکار بودیم و به طور کامل نسبت به هم شناخت داشتیم سرانجام این ۱۱سال آشنایی به ازدواج ختم شد.

همسر امیر جعفری

همسر امیر جعفری

 

خصوصیات اخلاقی امیر جعفری از زبان همسرش: امیر، مهربان و خیلی خانواده دوست است، اما خب کم طاقت و گاهی اوقات عصبی است که البته هر انسانی گاهی اوقات عصبی می شود. و اما مشخصات رامین فر از زبان امیر جعفری:«هر چی بگم کم گفتم، مهربان، انسان دوست و از معدود افرادی که هیچ وقت خنده از لبانش محو نمی شود.

مادر امیر جعفری

مادر امیر جعفری

آیین جعفری ششم شهریور سال ۱۳۸۶ و در شب نیمه شعبان به دنیا آمده ، اسم کاندید کردیم که در نهایت «آیین» به معنای راه و روش انتخاب شد که به فامیلش هم می خورد، «راه و روش جعفری»…

شاید زمانی که مجموعه طنز بدون شرح از تلویزیون پخش می شد، کسی فکر نمی کرد امیر جعفری روزی یکی از بازیگران موفق تلویزیون و سینما در وادی طنز شود، اما امیر جعفری تنها در وادی طنز موفق نبود، زمانی که در مجموعه پربیننده «میوه ممنوعه» در نقش جلال فتوحی پسر علی نصیریان بازی کرد، همه به هنر او یقین پیدا کردند که امیر جعفری از جنس هنر است…

منبع: http://www.takchiz.ir/amir-jafari.html

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.