مدل های ایرانی

بهترین مدل لباس های ایرانی و خارجی

مدل های ایرانی

بهترین مدل لباس های ایرانی و خارجی

عکس های بهرام افشاری و خانوادش+بیوگرافی

در این مطلب در بخش عکس های جدید بازیگران برای شما بیوگرافی و عکس های بهرام افشاری Bahram Afshari و خانوادش را آماده کرده ایم امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد

بهرام افشاری در مراسم اسکار

بیوگرافی بهرام افشاری

بهرام افشاری بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۶۶ در شهر همدان می باشد و هم اکنون ۳۰ سال سن دارد. وی از سال ۸۲ کار آماتور را شروع کرد و ازسال ۸۸ به تهران آمد و خودش گفته است که افتخار این رو داشتم که شاگرد استاد سمندریان باشم و بعد از آن وارد بدنه حرفه ای تئاتر شدم منتها چون بیشتر دغدغه من حوزه تئاتر بود زیاد تمایل فعالیت در سینما و تلویزیون رو نداشتم اما بصورت جدی از سال ۹۲ با کار آقای درمشیان در و بعد از آن هم با آقای جوزانی در فیلم ایران برگر بازیگری را شروع نمود. البته وی پیش از این نقش کوتاهی در سریال پایتخت ۲ نیز داشت. البته وی امسال در جشنواره فجر در فیلم کارگر ساده نیازمندیم به کارگردانی منوچهر هادی حضور داشت و در سریال علی البدل نیز که نوروز ۹۶ پخش میگردد در نقش هرمز حضور دراد. بهرام افشاری تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.


بهرام افشاری در سریال علی البدل بازی می کند. بهرام افشاری در علی البدل نقش هرمز را ایفا می کند. هرمز در علی البدل نقش یکی از خواستگاران دختران نوذرخان را بازی می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.